Czy muszę mieć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?
Nie musisz zakładać konta, aby zrobić zakupy w naszym
sklepie. Jednak rejestracja niesie za sobą same korzyści.
Jak założyć konto w sklepie?
Kliknij pole "Zaloguj się" znajdujące
się w prawym górnym rogu strony.
Kliknij przycisk "Załóż nowe konto".
Wypełnij swoje dane.
Kliknij przycisk "Zarejestruj konto".
Konto możesz połączyć również z serwisem Facebook lub Google+.
Jak zalogować się na swoje konto?
Kliknij pole "Zaloguj się" znajdujące się w prawym
górnym rogu strony.
Wpisz swój adres e-mail i hasło podane podczas rejestracji. Możesz również
skorzystać z danych znajdujących się na karcie lojalnościowej, jeżeli otrzymałeś ją
wraz z zamówieniem.
Kliknij przycisk "Zaloguj się".
Nie pamiętam hasła, nie mogę się zalogować, co mam zrobić?
Dla Twojego bezpieczeństwa hasła, które podałeś przy
rejestracji przechowujemy jedynie w formie zaszyfrowanej. Jeżeli nie pamiętasz hasła:
Kliknij pole "Zaloguj się" znajdującej się w prawym
górnym rogu strony.
Kliknij pole "Nie pamiętam hasła lub loginu" pod formularzem logowania.
Podaj swój adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywujący nowe hasło.
Możesz również skontaktować się z obsługą sklepu, która nada Ci nowe hasło.
Jak usunąć swoje konto?
Jeżeli chcesz usunąć swoje konto w naszym sklepie,
wystarczy, że skontaktujesz się z obsługą naszego sklepu, wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl lub dzwoniąc pod numer 17 777 01
30..
Czy mogę zmienić dane na swoim koncie?
Wszystkie swoje dane możesz zmienić w następujący
sposób:
W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk "Bieżące".
W szczegółach zamówienia możesz edytować złożone zamówienie, klikając "Zmień
zamówienie" .
Jeżeli Twoje zamówienie już jest w trakcie realizacji możesz zadzwonić pod numer
17 777 01 30 lub napisać pod adres sklep@konesso.pl. Obsługa klienta z
pewnością pomoże
Ci w edycji zamówienia
Gdzie sprawdzić historię zamówień?
Kliknij pole "Twoje konto" znajdujące się w prawym
górnym rogu strony.
W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk
"Zrealizowane".
Czy mogę połączyć dwa zamówienia w jedno?
Jeżeli Twoje zamówienia nie zostały jeszcze wysłane
i chcesz je połączyć w jedno, skontaktuj się z obsługa klienta. Możesz zrobić to
dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@konesso.pl.
Jak anulować zamówienie?
Jeżeli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane,
a chcesz je anulować:
W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij w "Bieżące", a
następnie przejdź do zamówienia i anuluj je.
Możesz też skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o anulowanie
zamówienia. Możesz zrobić to, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź
wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@konesso.pl.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Zamówienie możesz złożyć telefonicznie, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30.
Zamówienie mailowo możesz złożyć, wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl
Czy otrzymam fakturę wraz z zamówieniem?
Podczas składania zamówienia możesz wybrać w jaki
sposób ma być dostarczona faktura. Może znaleźć się w przesyłce z towarem lub zostanie
dostarczona elektronicznie.
Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?
Głównym powodem, przez który nie możesz dodać towaru
do koszyka, może być niedostępność produktu w naszym magazynie.
Dlaczego na karcie towaru widnieje informacja Cena na telefon?
Niektóre towary wymagają indywidualnej wyceny, dlatego w
przypadku takiego towaru najlepiej skontaktować się z obsługą skepu.
"Chwilowy brak" jak mogę się dowiedzieć kiedy towar będzie dostępny?
Jeżeli chcesz uzyskać informacje na temat dostępności
wybranego produktu, skontaktuj się z obsługą klienta naszego sklepu, dzwoniąc pod numer
17 777 01 30 lub wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl.
Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?
W naszym sklepie masz do wyboru kilka opcji
opłacenia zamówienia:
Przelew tradycyjny
Płatność przy odbiorze
PayLane
Przelewy24
Blik
Kredyt kupiecki
eRaty Santander
Credit Agricole Raty
Leasing
Po jakim czasie księgowana jest płatność?
Płatności dokonane przez PayU, Przelewy24 i PayPal
księgowane są wciągu kilku minut. W przypadku przelewu tradycyjnego, może to potrwać
nawet do 3 dni.
Czy jest możliwość zakupu na raty?
W Konesso na raty możesz kupić wyłącznie sprzęt AGD
(ekspres, młynek itp.). W trakcie składania zamówienia, w swoim koszyku wybierz opcję
"Kup na raty".
Czy mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?
Fakturę z odroczonym terminem płatności możemy
wystawić wyłącznie dla przedsiębiorstw korzystających z naszych usług.
Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem, co zrobić?
Jeśli dotarł do Ciebie towar niezgodny z zamówieniem,
koniecznie skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź wysyłając
wiadomość na adres sklep@konesso.pl. Dział obsługi
klienta chętnie udzieli Ci pomocy.
Przesyłka dotarła do mnie uszkodzona, co zrobić?
Jeśli dotarła do Ciebie uszkodzona przesyłka,
koniecznie skontaktuj się z obsługą klienta dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź
wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl. Dział
obsługi klienta z chęcią Ci pomoże.
Czy mogę zrezygnować z zakupu dokonanego w sklepie internetowym?
Dokonując zakupu w sklepie internetowym masz prawo
odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Szczegóły dotyczące zwrotu podane są w Regulaminie
sklepu.
Gdzie przekazać zwracany produkt?
BsCaffe Grzegorz Bieńko ul. Świerkowa
9B 37-464 Stalowa Wola
Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio
zabezpieczony tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.
Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku zwrotu towaru?
Możesz odesłać produkt w dowolny sposób,
ponosząc koszty przesyłki zwrotnej. Możesz także skorzystać z darmowego zwrotu
Paczkomatami Inpost - szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce “DARMOWE
ZWROTY PACZKOMATEM INPOST”.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?
Zwrotu płatności dokonamy do 14 dni od
przekazania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tych samych
sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji,
chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się z
wykonaniem zwrotu do momentu otrzymania produktu lub czasu dostarczenia nam
dowodu jego odesłania, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Co zrobić by wziąć udział w programie lojalnościowym Konesso.pl
Udział w programie lojalnościowym bierze
każdy klient, który dokona zakupu w sklepie Konesso.pl.
Co mi daje karta lojalnościowa?
Dzięki niej możesz logować się w sklepie bez podawania loginu i hasła,
wystarczy że podczas logowania wpiszesz swój numer karty oraz PIN
znajdujący na karcie,
Karta lojalnościowa ułatwi Ci składanie zamówień
telefonicznych, wystarczy że podasz nam numer karty i towary
które chcesz zamówić,
Program lojalnościowy, w którym bierzesz udział. Zbierasz punkty za
swoje zakupy i możesz je wykorzystać na dowolne towary z naszej
oferty. Więcej szczegółów na temat programu lojalnościowego znajdziesz
na stronie: https://www.konesso.pl/Program-lojalnosciowy-cinfo-pol-23.html
Jak wykorzystać 5% zwrotu z karty lojalnościowej?
5% zwrotu z karty lojalnościowej to 5%
wartości kwoty wydanej na zakupy w naszym sklepie - nie wliczając kategorii
ekspresy, młynki oraz kosztów dostawy. Zwrot otrzymujesz w postaci punktów za
zrealizowane zamówienie. Możesz je wykorzystać, wymieniając na wybrany produkt z
naszej oferty lub dostawę.
Jak mogę kupić produkt za punkty?
Aby dokonać zakupu za punkty należy w
pierwszej kolejności się zalogować.
Jeżeli posiadasz wystarczającą
ilość punktów na zakup towaru należy kliknąć przycisk "Kup za punkty" znajdujący
się na liście i karcie towaru. Informację o posiadanych punktach w programie
lojalnościowym możesz znaleźć na koncie użytkownika.
Czy mogę wymienić punkty na produkt i dopłacić jeśli mi ich brakuje?
Zakupu za punkty możesz dokonać tylko, jeśli
posiadasz ich wystarczającą ilość. Nie ma możliwości odliczenia części wartości
towaru za punkty.
Jak mogę zapłacić punktami za wysyłkę?
Przy wyborze formy płatności znajduje się
cena w zł i cena w punktach. Jeżeli chcesz opłacić przesyłkę punktami, wystarczy
zaznaczyć checkbox z ilością punktów, a system automatycznie odejmie je z
Twojego konta.
Kiedy otrzymam punkty za zamówienie?
Punkty za zamówienie przyznawane są po
wysłaniu i opłaceniu zamówienia. W przypadku przedpłaty są to 24h od wysyłki
zamówienia, natomiast w przypadku pobrania po otrzymaniu pieniędzy od firm
przewozowych.
Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?
Jeżeli posiadasz kod rabatowy, możesz go
wykorzystać zgodnie z regułami jego działania. Podczas składania zamówienia w
koszyku znajduje się pole "Wprowadź kod rabatowy". W tym miejscu należy wpisać
swój kod i zatwierdzić, a wartość Twojego zamówienia automatycznie zostanie
obniżona.
Dlaczego kod rabatowy nie działa?
Jeżeli po wpisaniu Twój kod rabatowy nie działa, to
znaczy, że:
Mógł zostać wpisany błędnie.
Skończył się termin jego ważności.
Jak odebrać towar gratisowy?
W trakcie trwania niektórych promocji możesz
otrzymać od nas towar gratisowy. Gdy towar gratisowy jest jeden, zostaje
automatycznie przypisany do Twojego zamówienia. Gdy towarów jest więcej, wtedy
możesz samodzielnie wybrać, który z nich chcesz otrzymać. Wszystkie towary gratisowe
wyświetlą się w trakcie składania zamówienia, po przejściu do koszyka.
Gdzie mieści się siedziba firmy?
Magazyn Konesso swoją siedzibę ma pod adresem: ul. Świerkowa 9B,
37-464 Stalowa Wola
Możesz również odwiedzić naszą kawiarnię: al. Jana Pawła II 18D,
37-450 Stalowa Wola
W jakich godzinach można się z nami skontaktować?
W dni robocze, w godzinach 8:00-16:00 możesz się
z nami skontaktować telefonicznie oraz na czacie. Wiadomości e-mail możesz wysyłać o
dowolnej porze dnia i nocy.
Czy towary dostępne w Konesso.pl można kupić offline?
Większość towarów, które mamy dostępne na naszej
stronie, możesz kupić w naszym sklepie stacjonarnym. Mieści się on w kawiarni
Konessocafe w Stalowej Woli.
Gdzie mogę dowiedzieć się czegoś więcej o Konesso.pl
Wszystkie informacje o sklepie Konesso możesz na
bieżąco śledzić, odwiedzając nasz oficjalny fanpage na facebooku oraz konto na
instagramie. Warto również zajrzeć na stronę O
firmie.